dissabte, 4 de juny del 2016

necesser anna

l'anna és la meva germana i un dia em va demanar un necesser petit petit per portar el maquillatge al bolso.... vaig tardar UN ANY!!!! sí, sí! un any en cosir-li! ja ho diuen que "en casa del herrero, cucharas de palo"! però després d'aquest en tinc pendents per cosir 4 més! per la meva sogre, per la meva neboda, per la meva amiga i un per mi! espero no tardar 4 anys... je! je! je! :-0

----------

anna es mi hermana y un día me pidió un neceser pequeño para llevar el maquillaje en el bolso.... tardé UN AÑO!!!! si! si! un año en coser-lo! ja lo dicen que en casa del herrero, cucharas de palo! 
pero después de este tengo pendientes para coser 4 más! para mi suegra, para mi sobrina, para mi amiga y uno para mí! espero no tardar 4 años... je! je! je! :-0
























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada