dissabte, 9 de gener del 2016

llanes i agulles

els reis em van deixar algunes troques de llana d'alpaca moooolt suau i fantàstica per teixir amb agulles molt grans!
el mateix dia de reis no me'n vaig poder estar i ja vaig començar el primer coll!
el peu pare, que em mira les meves agulles de plàstic (molt rudimentàries i lletjotes) i em diu: "si em dius les mides ja te'n faré de fusta".
em va faltar temps per medir que l'endemà mateix ja tenia les agulles de fusta fetes a mà pel meu pare! són fantàstiques, ben polides, gruixudes i de fusta de faig amb els caps de caoba! van genial! m'ha dit que fins i tot m'hi gravarà el nom!
si alguna de vosaltres s'anima també me les podeu encarregar i com tot el de bYnono serà personalitzat!
us ensenyo fotos de la llana, de les agulles i d'alguna que altre ajudant! ;-)

----------

los reyes me dejaron algunas madejas de lana de alpaca muuuuuy suave y fantástica para tejer con agujas muy grandes!
el mismo día de reyes no me pude aguantar y empecé con mi primer buf!
mi padre, que me mira mis agujas de plástico (muy rudimentarias y feas) y me dice: "si me das las medidas te las hago de madera".
me faltó tiempo para medirlas que a la mañana siguiente ya tenía las agujas de madera hechas a mano por mi padre! són fantásticas, bien pulidas, gruesas y de madera de haya con los cabezales de caoba! van genial! me ha dicho que hasta me grabará el nombre!
si alguna de vosotras se anima también me las podéis encargar y como todo lo de bYnono será personalizado!
os enseño fotos de la lana, de las agujas y de alguna que otra ayudate! ;-)

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada