dissabte, 19 de setembre del 2015

felicitats arlet!

aquest estiu vaig tenir un encàrrec que vaig disfrutar molt: dues samarretes per a dos germans, l'eloi i l'arlet!
a la tieta que m'encarregava el regal li agraden els colors vius i les coses divertides, a l'eloi li agraden els dinosaures i a l'arlet... encara no ho sap exactament però era el seu segon aniversari!
amb tot això em vaig posar a dibuixar diplodocus, teranodons, paralosaurus, papallones, libèl·lules i insectes varis! je je je! amb cada un dels dibuixos vaig fer un segell per estampar les dues samarretes amb molts colors, la de l'arlet amb les papallones, les libèl·lules i els insectes i la de l'eloi amb els dinosaures.
hi vaig afegir un petit joc perquè a la samarreta de l'eloi van haver de trobar una papallona despitada i a la de l'arlet un dinosaure perdut!
per molts anys arlet!

----------

este verano tuve un encargo que disfruté mucho: dos camisetas para dos hermanos, eloi y arlet!
a la tia que me encargaba el regalo le gustan los colores vivos y las cosas divertidas, a eloi le gustan los dinosaurios y a arlet....aún no lo sabe exactamente pero era su segundo cumpleaños!
con todo esto me puse a dibujar diplodocus, teranodones, paralosaurus, mariposas, libélulas y insectos varios! je je je! con cada dibujo hice un sello para estampar las dos camisetas con muchos colores, la de arlet con los insectos y la de eloi con los dinosaurios.
le añadí un pequeño juego porque en la camiseta de eloi tuvieron que encontrar una mariposa despistada y en la de arlet un dinosaurio perdido!
felicidades arlet!



























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada