dilluns, 6 d’abril del 2015

felicitats biel!

avui quan m'he llevat m'he trobat un regal especial!
La Natàlia em va enviar ahir les fotos d,en Biel amb la seva corona de 4 anys que em va encarregar la tieta Esther.
La vaig fer depressa i corrents el dia abans i és que en Biel no podia quedar-se sense corona pel seu quart aniversari!
Aquí teniu les fotos que de la Natàlia que m'ha dir que les puc publicar i m'ha fet moltíssima il.lusio poder-ho compartir.
M'agrada saber que amb les coses que faig passen coses especials!
Moltes gràcies Natàlia!
Guapo, oi???? Quins ullassos!!!

----------

Hoy, cuando me he levantado me he encontrado un regalo especial!
Natàlia me envió ayer las fotos de Biel con su corona de 4 años que me encargó su tia Esther.
La hice súper rapido el dia antes y es que Biel no podía quedarse sin corona el dia de su cuarto cumpleaños! 
Aquí teneis las fotos de Natàlia que me da permiso para publicarlas y me ha hecho mucha ilusión poderlo compartir.
Me gusta saber que con las cosas que hago pasan cosas especiales! 
Mi has gracias Natàlia! 
Guapo, eh?????? Qué ojazos!!!!! 









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada